Beauty, Life & Travel

Ultherapy

Hogyan formálja át az ultrahang a nyakat, az állat és a szemöldököt

2014. április 11. 13:04 - Horváth_Éva

Sziasztok!

Végre elérkezett a nap, amikor elkezdem a blogom írását! Bízom benne, hogy sok újdonságról tudok majd beszámolni, és titkokról is fellebbentem majd a fátylat...

Először egy olyan kozmetikai eljárásról szeretnék beszámolni, amelyet külföldön már nagyon sokan használnak. Az ULTHERAPY az ultrahang erejét használja az arc és nyak emelésére. Mikro fókuszált ultrahanggal ugyan olyan mélyen hat, mint az arcplasztika. Ezt azonban non invazív módon teszi meg, vagyis nincs szükség sebek ejtésére, tűszúrásra, vágásra, amik valljuk be, nem kellemes dolgok. 

Előnye még, hogy mélyebb rétegekbe jut el, mint a lézer vagy a rádiófrekvencia. A kezelést 3 fázisban végzik: először 4,5 milliméter mélyre fókuszálják az ultrahangot, majd egyre feljebb haladnak 3, és 1,5 milliméter mélyen folytatódik a kezelés. Persze, amint már említettem, tényleges behatolás nincs a bőr alá. 

A leglátványosabb eredmény azoknál tapasztalható, akiknek egy picit megereszkedett az arcuk, de még nincs szükségük komolyabb beavatkozásra.

A változás 90-180 napon keresztül folyamatosan érzékelhető, a végleges hatását 6 hónap múlva éri el, viszont hatása évekig tart.

fotó.JPG

A kezelést én is kipróbáltam a Solennemednél és természetesen a véleményemet is megosztom veletek. Az én esetemben a megelőzés volt a legfontosabb szempont, illetve a kollagéntermelés serkentése. Felkészítettek, hogy kezdetben nem lesz fájdalommentes a kezelés, de még senki nem rohant el a szalonból. Amikor elkezdtük, pozitív meglepetés ért, mert gyakorlatilag ugyanazt éreztem, mint egy szőrtelenítésnél. Aki még nem próbálta, olyan, mintha megcsípne valami.

Szóval, könnyen viseltem a kezelést, de a következő napokon már tudtam miről beszélnek, ekkor kezdett el fájni az arcbőröm. Nagyon érdekes, mert beszéltem másokkal is, nekik a kezelés fájt, viszont utána nem éreztek semmit, szóval ez egyéntől függ. 

Körülbelül két hét múlva elkezdett viszketni az arcbőröm, a kis mikrosérülések kezdtek begyógyulni. Ekkor éreztem azt, hogy ez a kezelés biztos hatásos lesz!

Most a negyedik hónapnál tartok és szerintem látszik a változás. Mások is mondták "jé, egyáltalán nem látszik, hogy tegnap 16 órát forgattál"! Ennek nagyon örültem, egy nőnek szerintem egy ilyen dicséret is bőven elég!

Várom véleményeiteket, kérdéseiteket, illetve észrevételeiteket!

További szép napot Nektek!

komment komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása