Beauty, Life & Travel

Cleopátra , avagy a szép bőr titka

Természetes kozmetikumok

2014. május 09. 19:27 - Horváth_Éva

A bőrápolás a fürdőszobában kezdődik, ahol megadjuk egész testünknek a ragyogását, puhaságát, bársonyosságát. Mivel nagyon érzékeny a bőröm, és nagyon szeretek sokáig a fürdőkádban relaxálni, valami olyan terméket kerestem, ami nem irritálja a bőrömet, ellenben hidratálja, puhává, fényessé teszi, vegyszermentes, egyszóval fürdőzés után “jól érzem magam a bőrömben”.

Sokáig válogattam, amikor megakadt a szemem valamin. Hoppá, juhtejes termékek! Gondolom Nektek is beugrik, ami nekem: Clopátra és a szamártejes fürdői, amelynek - állitólag- a csodálatos bőrét köszönheHe. Igaz, a juhtej nem szamártej, de halottam már az élettani hatásáról, és rögtön döntöttem: kipróbálok egy pár szappant.

Az http://www.emanufaktura.hu szappanaira esett a választásom, melyek közül az alábbiakat raktam a táskámba:

 

fotó 1_1.JPG

1 Vörösboros szőlőmagolajas szappan.

Finom illatú, gyönyörű színű szappan rejtőzik a csomagban. Aminek nagyon örültem, szemcsés szerkezete masszírozó, bőrradírozó hatású. Az egyéb összetevőinek köszönhetően puha, rugalmas, lett a bőröm. Mivel ránctalanító és feszesitő és öregedésgátló hatása van, nagyon tudom ajánlani a dohányzó hölgyeknek.

2 Gránátalma szappan

Ez a szappan intenzív finom illatával rögtön a kedvencemmé vált. Ő lett az én relax szappanom. Sárgabarackmag tartalma miatt vérkeringés serkentő, bőrfeszesítő hatása van. Narancsbőr ellen egy újabb bevethető fegyver! A bőröm pedig hosszan megtartoHa a gránátalma illatát, és nem kellett testápolót sem használnom , ami természetesen ugyanúgy http://www.emanufaktura.hu terméke és kiváló minőségű! 

3 Olivaolajas szappan

Száraz, vízhiányos, problémás bőrre ajánlják. A legnagyobb előnye, hogy égési sérülések és napégés esetére is hathatós segítséget nyújt. Nyáron nagyon szeretek napozni, biztosan beteszem a bőröndbe, mert nyugtat, táplál, hidratál, regenerál. Ez egy gyógyszer a bőrnek természetes anyagokból!

És még mennyi szuper juhtejes termék vár a polcokon, mint például a nagyon illatos fürdőrudak és a többféle testápoló ,  érdemes kipróbálni a vegyszermentes különleges készítményeket. 

fotó 2_1.JPG

komment komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása