Beauty, Life & Travel

Santorini a világ egyik leggyönyörűbb szigete, az UNESCO Világörökség része

2014. szeptember 17. 16:30 - Horváth_Éva

Ez a csoda egy gigantikus vulkánkitörés következtében született, a vulkán egyébként még most is aktív. A helyiek a vulkánnak, illetve a vulkanikus kőzetnek tulajdonítják, hogy csak itt terem az aprószemű mézédes paradicsom, (ennek a magját szerettem volna hazahozni, de mondták, hogy esélytelen ugyanezt az ízt produkálnom) a fehér padlizsán, a különleges rendkívül ízletes uborka és a nagyon Minom görög borok alapja, az érdekes módon termelt szőlő.

fotó 1-1.JPG

fotó 2-1.JPG

Én több évvel ezelőtt már jártam a szigeten éppen ezért tudtam, hogy nem fogunk csalódni, lesz mit látnunk és nagyon kellemesen fogjuk eltölteni a szabadságunkat. Idén ugyanis anyukámmal indultunk útnak. Magyarországról kevesen érkeznek a szigetre, mert az annyira népszerű fapados járatok, vagy az utazási irodák charterei nem repülnek ide. Pedig egyszerűen el lehet jutni erre a szépséges helyre. Mi charter géppel reggel érkeztünk Krétára, ott pedig azonnal hajóra szálltunk és délben már Santorinin ebédeltünk !

fotó 5_1.JPG

fotó 3-1_4.JPG

Imerovigli Santorini legmagasabban fekvő pontja, szerintem innen a legszebb a kilátás a vulkánra, a calderára és a szigetre. Nagyon sok szállodát építettek a partfalra, ami úgy néz ki, mintha belecsúsznának a tengerbe. Szinten minden hotelhez tartozik egy medence, vagy napozóterasz, ahonnan a csodálatos panorámában gyönyörködhetünk. Autóval csak az üdülőnegyed széléig juthatunk el, innen a bőröndjeinkkel egyedül kell megküzdenünk, amíg elérjük a szállodánkat. Én mégis mindenkinek azt ajánlom, ha autót (vagy motort, quadot) bérlünk, kényelmesen járhatjuk körbe a szigetet.

fotó 3_2.JPG

A másik legnépszerűbb látványosság a naplemente. Azt mondják itt Oia-ban a legcsodálatosabb a világon. Turisták százai érkeznek ide nap mint nap, hogy megcsodálják ezt a természeti csodát. Eközben persze gyönyörű képeket készíthetünk a falucska utcáiról és templomairól (azt mondják a helyiek itt található a világon a legtöbb templom, több mint 200)

fotó 1-2_1.JPG

fotó 5.JPGfotó 4_5.JPG

Mi egy hetet töltöttünk anyukámmal a szigeten, ezalatt ettünk, ittunk, relaxáltunk, szórakoztunk és rengeteg gyönyörű helyet láttunk. Azt is el kell mondjam, hogy a görög emberek végtelenül szimpatikusak, de ezt már sok magyar túrista maga is megtapasztalta......

fotó 4_6.JPGfotó 2_6.JPGfotó 1-2.JPGfotó 2-1_1.JPG

Remélem Ti is kedvet kaptatok egy kis kiruccanáshoz, ha nem is idén, de jövőre mindenképpen látogassatok el erre a gyünyörű szigetre!

komment komment
Címkék: travel Santorini

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.