Beauty, Life & Travel

Anya-lánya együtt szépül

2015. szeptember 06. 18:14 - Horváth_Éva

Édesanyám nemrég megjegyezte, hogy az utóbbi időben megváltozott az arcbőröm, és biztos, van egy szuper, új kozmetikusom. Kérdezte, hogy milyen új kezelést próbáltam ki, hogy ennyire feszes lett az arcbőröm, ráncnak nyoma sincs, nem látszom fáradtnak, pedig az elmúlt időben sokat dolgoztam. Megmutattam neki az új csodamasinámat, a Newa™ 3DEEP® bőrfiatalító készüléket. Szeretnéd kipróbálni? - kérdeztem. Anya csak egy jót nevetett és azt mondta, hogy egy idősebb bőrnek nem biztos, hogy megfelelő, oda hathatósabb segítség kell. Mivel azonban nagyon vállalkozó szellemű az édesanyám, és be akarta bizonyítani, hogy neki van igaza, elhatározta, hogy amíg én sminkelem magam, ő is kipróbálja a bőrfiatalító készüléket.

img_4556.JPG

Megmutattam, hogyan használja, és rábíztam a továbbiakat. A homlokán kezdte a 4 perces kezelést. Kellemes meleg, bizsergető érzést tapasztalt és már készen is volt a homlok kezelésével, amikor én még neki sem kezdtem a sminkelésnek. Mind a ketten továbbfolytattuk a “munkát” és közben tanácsokat adtam anyukámnak, hogyan használja az arc többi területén és a nyakán.

Végül szinte egyszerre végeztünk: én a sminkeléssel, ő a kezeléssel. Anyukám, miközben a helyére rakta a gépet, egyfolytában arról áradozott, hogy milyen kellemes volt a kezelés, és nem is tartott sokáig. Ezt még tévézés közben is lehet csinálni, tehát még plusz időt sem vesz el tőlünk. Milyen szerencsés vagyok, hogy rátaláltam erre a szuper kis gépre!

Utána belenézett a tükörbe és nem győzött csodálkozni. A “kis ránctalanító csodamasina”, ahogyan ő nevezi, már az első használat alkalmával csodát tett az ő bőrével is. Szinte megfiatalodott az arca és a nyaka, ami az idősebb hölgyeknél sok problémát okoz. Ez a kis gép még gyors segélynek is kiváló! Anyukám azonnal beleszeretett! Kötöttünk egy megállapodást, ezután közösen fogjuk használni a Newa™ 3DEEP® bőrfiatalítót.

newa-tapasztalat-4-het-utan-3.jpg

Nekem már ritkábban van rá szükségem (így anyukám többször rácsaphat az ő “kis ránctalanító csodamasinájára”), mert én már elvégeztem az 1 hónapos kúrát (20 kezelést), ami a tartós bőrfiatalító és arcmegemelő hatás kialakulásához kellett. Most heti 1-2 alkalommal használom a gépet, hogy továbbfokozzam az eredményt, és élvezzem az expressz feszesítő hatást, pl. megjelenéseim előtt.

Örülünk, hogy mind a ketten 1 készülékkel fiatalodhatunk, nem kell drága krémekre költenünk, és tartós is marad a kezelés hatása. Miután édesanyámnál is látványos változást hozott a készülék, szívesen ajánlom idősebb hölgyeknek is, anyák - lányok szépüljetek együtt! És ha több hölgy él a családban, használják bátran mindannyian, csak ne vesszenek össze rajta!

 Bővebb információ: www.newa.hu

komment komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása