Beauty, Life & Travel

Forever Beauty 4 TECH

Narancsbőr elleni és bőrfeszesítő készülék - 10 hét múlva.........

2016. július 05. 09:31 - Horváth_Éva

forever_beauty_4tech_gep_3.jpgIgen, pontosan tíz hete kezdtem használni a csodás kis masinát. A legkritikusabb részen volt szükségem a simításokra, ezért ezen a területen mértem ki a 4 tenyérni helyet és alkalmaztam a Vörös LED terápia+rádiófrekvenciás bőrfeszesítést (RF program), utána pedig vibrációs masszázs+ultrahangos mélymasszázst (VIB+CV program). Először azt szeretném elmondani, hogy a kezelés végig nagyon kellemes volt, ha nem néztem volna tv-t közben, akkor talán el is aludtam volna. Mivel általában este későn érek haza, bizony sokszor az is előfordult, hogy az expressz gyors módot alkalmaztam, ami szerintem egyáltalán nem befolyásolta, változtatta a kezelés menetét.

A végeredmény pedig az lett, hogy eltűntek a hegyek, völgyek, de még a dombocskák is! A bőröm feszes és sima és a hosszú szoknyát, ruhát nem kényszerből veszem fel, hanem azért, mert ahhoz van kedvem. Egy percig nem kell aggódnom azon, hogy hogyan fogok kinézni bikiniben, sőt már előkerestem a sortjaimat a szekrényből és alig várom, hogy felvehessem őket! Nagyon elégedett vagyok az eredménnyel, főleg úgy, hogy tudom, a kezelés hatása elnyújtott és még ezután hosszú ideig folytatódik a a bőröm állapotának javulása. Mivel szeretném megtartani a mostani formámat, havonta 1-2 alkalommal ismét használni fogom a Forever Beauty 4 TECH sokat tudó szuper kis készüléket.

forever_beauty_4tech_gep_2_1.jpg

Akinek viszont nagyobb, vagy több területen vannak hasonló problémái, javaslom, hogy korábban kezdjék el kezeléseket, hogy nyárra bomba formába kerüljenek!

 

Részletek : http://narancsborstop.hu oldalon találhatóak

komment komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása