Beauty, Life & Travel

Teherbeesés 37 évesen !

Hogyan töltsük fel a szervezetünket

2016. december 31. 12:17 - Horváth_Éva

Azért indítottam el ezt a blog bejegyzést, mert nemcsak a teherbeesésem előtt,de azóta is folyamatosan, ellentétes információkhoz jutok bizonyos témákban. Van úgy, hogy az orvosok is homlokegyenest más véleményen vannak, az internetes fórumokat pedig meg sem említem!

Szóval ebben a kesze-kusza világban, “ahol természetesen mindenki a kismama érdekeit nézi“ megosztom veletek a saját tapasztalataimat, mi az ami nekem bevált és azokat is amik kevésbé működtek.

Természetesen, az nagyon fontos és szeretném is hangsúlyozni, ezek az én tapasztalataim, mivel emberek vagyunk lehet, hogy bizonyos dolgokról teljesen másképp vélekedtek, éppen ezért én is szívesen várom a Ti észrevételeiteket is a témákban!

Bízom benne, hogy azért hasznos dolgokat tudok veletek megosztani.

kcsl3536.jpg

Teherbe esni 37 évesen azért már nem olyan egyszerű, hogy elszakad a gumióvszer és már kész is a “baj”, annak ellenére, hogy az ember egészséges életmódot folytat (egészségesen táplálkozik, sokat sportol stb.) Éppen ezért én is elkezdtem bújni a netet és ismerősöktől is rengeteg tippet kaptam, mit, hogyan kellene csinálnom.

Nagyon érdekes, mert például Ázsiában az asszonyok a rengeteg kókusztejre esküsznek és arra, hogy a boron kívül más alkoholt tilos fogyasztani.

Itthon azért egy picit több lehetőség áll a leendő kismamák rendelkezésére.

 - többen javasolták nekem a palástfű teát, amit peteérés után kell inni. Jelentem, párhuzamosan több barátnőmmel is itattam, de pozitív eredményt senkinél nem tapasztaltunk, sőt volt olyan, akinek teljesen felborult az egyébként normális ciklusa.

- kínai orvoslás,: biztosan nagyon sokaknál bevált a horror drága akupunktúra, én megmondom őszintén egy kezelés sorozat után feladtam (pedig ennyi után szinte garantált lett volna a teherbeesés, ha az ember lányának különösebb szervi baja nincsen, márpedig nekem nem volt) Az akupunktúra mellé szednem kellett otthoni kiegészítő kezelésként “méhet melegítő golyókat” is, mert szerintük nagyon fontos, hogy a méhünket állandóan melegen tartsuk, ne igyunk például hideg vizet sem! Utólag azt kell, hogy mondjam én akkor estem teherbe, amikor a környékünkön felfedeztem egy nagyon jó kis laktóz és gluténmentes fagyizót, tehát a méhemet egyáltalán nem melegítettem

Apropó laktóz és glutén! Ezek elhagyása az összes orvos szerint nagyon fontos. A különböző konferenciákon, állítólag, a meddőség mumusaként a glutént kiáltják ki, de a laktóz sem egy leányálom, sőt a tartósító szerek sem. Annyira érdekes, mert például anyukámnak, anno még azt javasolták az orvosok, hogy igyon nagyon sok tejet ☺

Ezzel egyébként én is teljesen egyetértek, sőt több éve egészségügyi problémák miatt, többé kevésbé paleo módon étkeztem. A teherbeesés előtt azonban én is nagyon keményen megálljt parancsoltam a mérgeknek. Az orvosok sok fehérjét és a zöldséget javasolnak. Nem véletlenül a túlsúlyos nőket diétára fogják a terhesség előtt.

A diéta persze nem egyenlő a koplalással, hanem az életmód váltással, amit már eddig is leírtam.

- talpreflexológia, annak jó, aki egyébként is imádja a talp masszázst és a fájdalmat is szereti. Ferencet egy éve ajánlották nekem, nagyon sokan járnak hozzá különböző problémákkal és persze sok olyan nő, aki kisbabát szeretne. Hónapokkal előre kell időpontot kérni! Azt kell , hogy mondjam Ferencnél egy fél órás masszázs igazi “erőpróba”, többen sikítanak, jajgatnak, nekem például volt nála egy állandó kicsi labdám és erre haraptam ha valami nagyon fájt. Tény és való, olyan szinten talált meg dolgokat a talpamon, hogy nem hittem a szememnek. Volt, hogy menstruációs ciklust állított helyre, de volt olyan is amikor cisztákat masszírozott el ( ezekről egyébként én mit sem sejtettem).

 

Folyt köv: Vegateszt

 

komment komment
Címkék: life kismama blog

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása