Beauty, Life & Travel

Az idei nyár kedvencei

Rúzsok minden alkalomra

2014. június 06. 16:43 - Horváth_Éva

 Ma szeretném bemututani három nyári kedvencemet , amelyeket nemrég vásároltam.

 fotó 1_2.JPG

baloldal : http://the-body-shop.hu

középső, jobboldal : http://www.alveola.hu

 

Valójában mindig is féltem intenzív rúzsokat használni, mivel szeretem a szememet kihangsúlyozni. Nagyon figyelni kell arra, hogy az erősebb árnyalatú rúzsok mellé a szemet nem szabad nagyon kiemelni, mert könnyen "bohóccá" válhatunk, tehát csínyján kell bánni a szemfestékkel! Ettől féltem, és nem mertem az erősebb rúzsokat használni.

A Megruházlak forgatásán figyeltem fel egy különleges pink árnyalatú rúzsra, méghozzá annyira, hogy konkrétan nem tudtam levenni a szememet az egyik szereplő szájáról! Akkor még nem tudtam eldönteni, hogy tetszik–e vagy inkább csak arra kapom oda a szememet, hogy nagyon élénk.

Két nap után rájöttem, hogy nekem is be kell szereznem egy ilyent, vagy hasonlót. Sokat jártam az üzleteket, amíg megtaláltam a hasonló szinárnyalotak (tehát nem is egyet)! Végül ez lett az eredménye

fotó 2_2.JPG

Nagyon fontos, ha ilyen rúzst használtok figyeljetek oda az arányokra “a kevesebb néha több, vagyis ha az ajkunkat hangsúlyozzuk, a szemünkre ne használjunk élénk színeket! Ezért én is beszereztem egy világosab árnyalatú rúzst is, arra az esetre, ha a szememet szeretném hangsúlyozni. 

Egy másik örök kérdés is felvetődik ilyenkor: rúzs vagy szájfény?  Én a rúzsra szavazok, mert sokkal tartósabb, tovább marad fenn a szájon !

Azt gondolom valami újat kipróbálni soha sem késő és! Nem tudom, szerintetek jól állnak-e nekem ezek a színek…., döntsétek el ti ! 

komment komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása