Beauty, Life & Travel

Bagan

A burmai kirándulásom csúcspontja

2015. március 14. 13:09 - Horváth_Éva

img_5678.JPGA királyság fénykorában több mint 10.000 sztúpa, pagoda és templom épült a síkságon, napjainkban is több mint 2200-at lehet felkeresni. A legnagyobb élményt Bagan városa és környéke jelentette számomra. Bagant gyakran hasonlítják a kambodzsai Angkorhoz, és bevallom én sem tudtam ettől elvonatkoztatni. Azonban amikor felmentünk az első templom tetejére, hogy onnan csodáljuk meg a környéket, egyértelművé vált számomra, hogy Bagan a legcsodálatosabb hely, ahol valaha jártam a világban !

img_5627.JPG

 

 

img_5553.JPGMeg sem tudtam szólalni a látványtól, annyit éreztem, hogy Most Megérkeztem, annyira kerek minden, csak azt kívántam, hogy ez az érzés soha ne múljon el !

img_5652.JPG

És akkor még nem beszéltem a templomok belsejéről ennyi Buddhát (mármint Buddha szobrot) még életemben nem láttam : ülő, álló, kicsi, közepes, nagy, hatalmas ☺ Viccesen meg is jegyeztük, hogy a rengeteg Buddha szimpla látványától is megvilágosodunk .

img_5562.JPG

img_5781.JPGEzen a vidéken a legegyszerűbb közlekedési forma a lovaskocsi vagy a motor, de nagyon sokan biciklivel fedezik fel a környéket.

img_5582.JPG

A napfelkeltét és a naplementét  mindenképpen egy templom tetejéről érdemes megcsodálni!

img_5630.JPG

 

Köszönöm a csodálatos élményeket  http://www.onlinetravelservices.hu/

 

 Következő burmai útra itt tudtok jelentkezni  (aki kedvet kapott hozzá) :)
http://www.onlinetravelservices.hu/ajanlat/235973/313/korutazas-burmaban

 

 

Most pedig beszéljenek a képek önmagukért!

 img_5788.JPG

img_5623.JPG

img_5512.JPGimg_5682.JPG

komment komment
Címkék: travel Burma Bagan

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása