Beauty, Life & Travel

Hendel’s Garden Goji krém

Goji bogyó –nem esszük, hanem kenjük!

2016. október 18. 08:00 - Horváth_Éva

Elmúlt a nyár (sajnos), a napfény jótékony hatása már a múlté. Lassan lekopik a szép barna szín az arcunkról és most kezd látszani a nap károsító hatása. A száraz, vízhiányos arcbőr és az apró ráncok ezt jelzik. Erre a problémára találtam egy szuper krémet, ami szinte napokon belül ismét ragyogóvá varázsolta a bőrömet.

fullsizerender_5.jpg

Ez a Handel’s Garden Goji krém ami természetes alapanyagokból áll. A fő vonalat az ázsiából származó goji bogyó alkotja. Ezt a szuper növényt a gyógyászatban már egy ideje használják és várható volt, hogy a kozmetikai ipar is „rácsap” erre a különleges termékre. A goji bogyó nagy mennyiségben tartalmaz C,B,E vitaminokat, 21 féle ásványi anyagot, nyomelemet, valamint 18 aminosavat. Ezt még kiegészítették szőlő-és jojobaolajjal. Nos, ez igazi vitamin bomba!

fullsizerender_6.jpg

Alig vártam, hogy kipróbálhassam ezt a krémet, kiváncsi voltam, hogy mit találok a csinos kis tubusban. Már az első használat után látszott, hogy a mi „kapcsolatunk” hosszútávú lesz. A krém lágy, alig érezhető finom illattal. Nagyon kis mennyiséget tettem az arcomra, pedig egy hosszú nap után nagyon meg volt kínozva a bőröm. Reggelre a bőröm friss, kipihent volt és nem utolsó sorban sima-bársonyos.

Mivel sok sminket használok az utóbbi időben a munkám miatt, rögtön egy kis krémmel kezdtem a következő napot, mert a krém azonnal felszívódik és a smink is gyönyörűen mutat rajta. Este pedig kiderült, hogy a bőrömnek meg sem kottyant a sok festék. Azóta még arra is rájöttem, hogy a szemkörnyéket is ápolja, így nincs apró ránc egy darab sem! Én az érzékeny arcbőrűeknek ajánlom, akik védeni, táplálni, szépíteni akarják a bőrüket, és persze ajánlom mindenkinek! Használhatod reggel, és/vagy este, smink alá, vagy csak amikor kedved tartja. Aztán pedig zsebeljétek be a sok elismerést! Nekem egy kedves hölgy azt mondta : „Évike Te sokkal szebb vagy az életben, mint a tévében”!

 

A goji krémet itt találjátok meg ! 

http://hu.goji-cream.com

http://gojicream.hu

komment komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása