Beauty, Life & Travel

Vegateszt

Ez az a vizsgálat, amit mindenkinek ajánlok

2017. január 06. 17:01 - Horváth_Éva

Vegateszt Zsófinál: Varga Endréné Zsófi  már sokszor segített nekem, ő volt az , aki nagyon sok egyéb vizsgálat után rájött, hogy mi okozza az állandó puffadásomat, ő állapította meg a laktóz, glutén és tartósítószer érzékenységemet.  Eddig minden ismerősömnek fél óra alatt  olyan pontos diagnózist tudott adni, hogy éveken át tartó betegségeket lehetett azonnal kezelni, illetve megszüntetni rövid idő alatt.

img_8260.JPG

A kis gépével felméri, hogy milyen élelmiszerekre, növényekre, tartósítószerekre allergiás az ember, jelenleg milyen állapotban vannak a szervei,  milyen vitaminokból szenved hiányt és hogy ezeket hogyan lehet orvosolni. Mindezeket  persze csakis természetes módon.

Zsófi már régóta jelezte, hogy valami probléma van a pajzsmirigyemmel, amit én ezért vérvizsgálattal folyamatosan ellenőriztettem, de drasztikus eltérést nem találtak. Aztán egyszer az egyik vérvizsgálat kiugró eredményt mutatott. Megállapították, hogy a pajzsmirigyem alúl működik, ez okozza például a túlsúlyt, de a fogantatásnál is nagyon fontos szerepet játszik.  Azóta szedek egyébként pajzsmirigyem működésére ható gyógyszert. A gép az összes B vitamin hiányát is mutatta és sajnos a laktózt, tejfehérjét, glutént és a tartósítószereket is jelezte, annak ellenére, hogy tényleg alig bűnöztem.

Azt hiszem ez volt az a pillanat, amikor “bedurvultam” és kiiktattam a testemet mérgező összes élelmiszert. Nem könnyű így étkezni, én azt mondom, hogy az embernek csak a piacon szabad vásárolni, élelmiszerboltba még véletlenül se tévedjünk be ! Emellett elkezdtünk egy májtisztító méregtelenítő kúrát is,  sőt hetente háromszor jártam hozzá “feltöltésre” is. Ilyenkor egy kényelmes fotelben kell ülni fél órát miközben stimulálják a tested ☺ Ne gondoljatok semmi rosszra, semmi fizikai beavatkozásra, a gép dolgozik miközben relaxálunk és gyógyulunk.

Amióta kismama vagyok jártam Zsófinál, mert biztos voltam, hogy nagyon rosszak az eredményeim. Úgy tűnik a baba imádja az édességet, a finomított szénhidrátokat, amitől eddig pokolian szenvedtem. A terhesség valahogy megváltoztatta a szervezetemet és olyan dolgokat tudok megenni, amire eddig rá sem bírtam nézni. Zsófit és a gépet azonban nem lehet átverni, azonnal jelezte, hogy ezekkel le kell állnom, mert a vitamin felszívódásomat is gátolja és amúgy is csak üres kalóriák, azaz semmi hasznunk nincs belőlük!

Leendő kismamák és bármilyen problémával küzdők, én maximálisan ajánlom nektek a www.vegateszt.hu -t egy személyes állapotfelmérés minden problémát megold, és amit én is csak nemrég tudtam meg, gyerkőcök egyetlen  hajtincséből is lehetséges a diagnózist felállítani.

Varga Endréné Zsófi elérhetősége : 06/70 583 3391

komment komment
Címkék: life vegateszt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása