Beauty, Life & Travel

Nyári gondoskodás

2015. július 14. 21:21 - Horváth_Éva

Nyakunkon a nyár és a hőmérő higanyszála alig megy 30 fok alá. Az erős Uva és Uvb sugárzás miatt bőrünknek talán a legnagyobb szüksége van az odafigyelésre !

img_5418.JPG

Igyunk naponta legalább három liter vizet, ezzel is hozzájárulunk bőrünk hidratáltságához, emellett persze más kényeztetésre is szükségünk lesz.

Szerencsés bőröm van, ezért csakk az arcomat illetve a dekoltázsomat szoktam bekenni fényvédő krémmel, azért több napos napozás után a szám is védelemre szorul.

Én most a 20-as faktort választottam, de természetesen ennél nagyobb faktorszámú krémeket is beszerezhettek a Natura Viventében, hogy az érzékenyebb bőrűek is megfelelő védelmet kapjanak.

Tudjátok, hogy nagyon óvom a hajamat (a fodrászomat például soha nem cserélném le) éppen ezért a napközbeni hajápolás számomra az egyik legfontosabb, dolog. Védjük a hajunkat a kiszáradástól!

Az olaj használata után hajunk lehet hogy egy picit nehezebb lesz a nap folyamán , de legalább nem kell belőle 10 centit levágatni a nyár végén. A fodrászom egyébként az olaj használatát és sós víz után az alapos öblítést ajánlja . Én személy szerint naponta használom , mert imádom az illatát J is.

A lefekvés előtti bőrápolás kötelezeő kelléke a napozás utáni krém. Ha egy picit lepirulunk másnapra nyoma sincs a bőrpírnek. Nyáron én mindig lecserélem a hagyományos testápolóimat napozás utáni krémekre, szerintem ekkor ezek a leghatásosabbak.

fullsizerender-2.jpg

Fontos tudni, hogy NaturaVivente termékcsalád csakis természetes alapanyagokat tartalmaz, ezért használom én is őket nap mint nap!

https://www.facebook.com/naturavivente.hu?fref=ts

http://naturavivente.hu/

komment komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása