Beauty, Life & Travel

Philips Lumea

Szabaduljunk meg a felesleges szőrszálaktól

2014. május 05. 15:40 - Horváth_Éva

Sziasztok !


Immáron 3 hete elindult a játék a

https://www.facebook.com/horvathevaofficial?fref=ts oldalamon a Philips Lumea szőrtelenítőért !

Én már használom egy ideje és el kell, hogy mondjam ilyen hatásos kis géppel már régen találkoztam (és ez most nem a reklám helye) . Aki próbálta már szalonokban a szőrtelenítést, tudja, hogy nem egy “leányálom”. Szokták mondani, hogy a szépségért meg kell szenvedni, no de ennyire ...?  A Philips Lumeát úgy fejlesztették ki, hogy teljesen fájdalommentesen tünteti el a szőrszálakat. Több fokozatban lehet használni, én a legmagasabb fokozaton használtam és semmi fájdalmat nem éreztem! A fájdalommentesség azonban nem ment a hatékonyság rovására, ugyanis 10 nap elteltével a szőrszálak nagy része kihullott és a maradék is megállt a növésben, aminek én nagyon örültem ! És mi lesz a “maradékkal”? A következő alkalommal ...... nos, majd kiderül!

Ami azonban a legnagyobb előnye ennek a szuper szőrtelenítőnek, nem kell időpontot egyeztetni a kozmetikai szalonban, ha úgy tartja kedvünk és az időnk is engedi, előkapjuk a gépezetet és már “villanthatunk” is, mondjuk a kedvenc sorozatunk alatt.

fotó.JPG

Remélem már tudjátok, hogy minden héten 1-1 kérdést teszek fel Nektek, amelyre helyesen kell válaszolnotok és lájkolni vagy akár megosztani a posztot!

A heti kérdéshez egy kis segítséget is hoztam, mert ugyan a készülék a legtöbb magyar nő számára tökéletes megoldást nyújt , vannak olyan szőr és bőrtípusok, amelyeknél nem annyira hatékony.
Az alábbi táblázatban megtaláljátok a válaszokat !

 

Lumea_alkalmassagi tablazat.jpg

 


Jó játékot és szőrmentes napot kívánok ! 

 

komment komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása