Beauty, Life & Travel

Brazilia, Amazonas - ez nem az utazásról szól!

Natura Vivente

2014. december 01. 19:08 - Horváth_Éva

Amazónia a világ egyik legcsodálatosabb vidéke. Az őserdőből származó magok és gyümölcsök kiemelkedó táplálék és gyógyászati forrást jelentenek az őslakosok számára, de a kozmetikai célokra is rendkívül jól hasznosíthatóak. A http://naturavivente.hu/ forgalmazza egy olasz laboratórium doBrasil márkájú termékeit, akik a braziliai őserdő bioaktív hatóanyagaival alkotott különleges termékeket, valódi naturkozmetikumokat jelentettek meg kozmetikai termékek piacán.

fotó.JPG

Egy termékcsaládot próbáltam ki, mely egyből levett a lábamról.

A Murumuru gyümölcs alapanyagú szupertápláló arctisztító tejjel kezdtem az esti arctisztítást. Nos, ez majdnem felért egy kozmetikai kezeléssel! Illata finom, de nem ez vett le a lábamról. A Murumu nevű gyümölcsból kinyert olaj védőréteget képez a bőrön mely a mély rétegekig hatol, így lágyitja, hidratálja a bőrt és visszaadja a rugalmasságát. Gyönyörűen letisztította a bőrömet, és miután eltávolítottam a maradékot, azonnal puhának, bársonyosnak éreztem az arcomat. Arra gondoltam, hogy mi ez, netán a kozmetikában jártam? A finom olaj beszívodott és olyan érzést keltett, hogy már az esti krémezés is megtörtént, mehetek aludni, pedig ez csak a tisztítás volt.

Na, de ez nem így működik, következik a tonik. Egy illatos, alkoholmentes finom tonik, ez kell nekem! Pillantás az alapanygokra: Acai olaj, és az illat “okozója” a Damaszkuszi rózsa olaja és persze más növényi finomságok. Mi az az Acai olaj? Sötét szemű bogyókból nyerik, eszméletlenül sok vitamint és hatóanyagot tartalmaz, hidratál, táplál, dolgozik a ráncok ellen, regenerál. Ez már csak jó lehet... És igen, nem csalódtam, szinte ujjászületett a bőröm, finom, puha, fényes lett a használata után. Mi kell még? Mára semmi. Itt befejeztem, mert úgy éreztem, hogy mindent megkapott a bőröm amit kívánt.

De van még egy harmadik dobozom, azt másnap reggel vettem elő. Multiaktív ránctalanító, öregedésgátló készítmény a már ismert Murumuru, a Brasil Nut, a Cupuacu fő összetevőkkkel, és persze még sok mással is. Basil Nut (brazil dió) ami igazi fehérjebomba! Olaja regenerál, visszaállítja a bőr rugalmasságát, stimulálja a kollagénszintet, ezzel akadályozza meg a ráncok kialkulását. A Cupuacu vaj a hosszú ideig tartó hidratálást biztosítja, ami gyorsítja a regenerálódást, és rugalmasabbá teszi a bőrt. Mindezek rendkívül jól hangzanak, de mi van a helyes kis tégelyben? Illata nem feltünő, ami nem baj, mert ugye használok parfümöt napközben. A krém nagyon fincsi, mint a bársony úgy fedi a bőrt. Nem zsíros, fényes, szinte azonnal beszívódik. Este nem volt fáradt, petyhüdt a bőröm (pedig igen stresszes napom volt), nem húzódott. Remek, hogy nagyon picit kellett használnom a krémből, mert a kis tégelyből hamar elfogyna a finomság.

Az egész történetben van azért egy kis csavar. Ez a kollekció az édesanyámé lesz, mert az ő bőrtípusának megfelelő! Csak el ne áruljátok, hogy kipróbáltam!!!

De tudjátok: Van másik..... a legközelebb

http://naturavivente.hu/

https://www.facebook.com/naturavivente.hu?fref=ts

komment komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása