Beauty, Life & Travel

Natura Vivente

Van másik........ mégpedig itt és most! Ahogyan megígértem, visszatérünk amazónia őserdeibe és

2014. december 14. 15:40 - Horváth_Éva

Most két ujabb temékcsaláddal ismertetlek meg Titeket, melyeket már a jó tapasztalataim alapján nagyon türelmetlenül vártam. Csak be kellett fejeznem a hosszú, fárasztó napomat és irány a fürdőszoba.

foto_1.JPG

foto_2.JPG

Amai fürdőzéshez Bahiai Maracuja Nyugató Fürdőgélt választottam. A maracuját, mint gyümölcsöt imádom, de mit tesz vajon a bőrömmel? Rendkivüli módon hidratál ragalmasan tartja a bőrt, amitől bársonyosan puha marad. A többi növényi alapanyag bőrnyugtató, gyulladáscsökkentő hatású. Hoppá, a Hibiszkusz is közéjük tartozik! A sarokban álló gyönyörű virágom ezek szerint még nagyobb tiszteletet érdemel. A zselé illata első pillanatra inkább érdekesnek, ismeretlennek tünt. A használata közben és utána viszont igen kellemessé lágyult. Nagyon jól esett vele a fürdés és teljesen felfrissültem tőle.

Természetesen a Bahiai Maracuja testápolót használtam fürdés után. A krém nagyon jól kenhető, azonnal beszívódik. Nincs zsíros bőr, aki akarja azonnal felveheti a harsinyáját.
A kellemes illat pedig diszkréten tovább kisért. A bőröm megnyugodott, megszünt az érzékenysége, nem feszült, mint a fürdés előtt.

Persze kipróbáltam a “család” utolsó tagját is a Bahiai Maracuja parfümöt. Igen, ez az illat az, ami az egész fürdés alatt elkísért. Bevallom nappalra nem használnám, de este méltó befejezéseként a napnak még egy kicsit felturbóztam magam. Egy spricni ide, egy oda és irány az ágy. Reggel frissen pihenten ébredtem, a bőröm pedig örizte az illatot, ami egyre kelemessebbé és szerethetőbbé vált az eltelt idő alatt.

A második termékcsalád az Orquidea nevet viseli. Tehát orchidea, amit imádok, sőt a lakásom is tele van különböző szépséges képviselőikkel. Tanultam az előző tesztelésem hibájából és rögtön a parfümmel kezdtem, mert ez az illat fog kísérni a termékeken. Legalább is ezt reméltem. Az illat nagyon kellemes, ezt már nappal is viselném, de szerintem alvótársnak is kiváló.

foto_3.JPG

Zuhany, orchidea tusfürdővel, de előtte megnéztem az összetevőket: Cupuacu vaj, a sokak által már ismert és méltán kedvelt Goji kivonat, egy kis Ginzeng. A Cupuacu kiváló képessége a hosszú ideig tartó hidratálás, ezért száraz bőrre feltétlen ajánlom. Tehát kiváló összetevők, isteni hab, finom illat. Egy dologra rögtön rájöttem, én speciel jobban szeretem a tusfürdőt a zselénél. Szerintem nagyob, finomabb a habja, amibe jól esik beburkolózni. Ezzel az illattal egy jó kis habfürdőt is el tudnék képzelni, mert időnként szeretek a kádban is hosszabb ideig lazulni.

A fürdést a testápoló krémmel zártam ami nagyon sok finom és kedvelt olajat tartalmaz a Cupuacu vaj mellet, pl. babassaut, argánt, édes mandulát, rizskorpát és még egy jó pár különleges kivonatot. Amikor elvégeztem a krémezést úgy tünt, mintha nem is használtam volna semmit, de.. végigsimitva a bőrömet, azt éreztem, hogy egy kicsi baba bőrét simogatom és nem a sajátomat. Nagyon finom érzés volt!

És még nincs vége, mert tartozik a temékcsaládhoz egy finom kézápoló krém is. Igen, sajnos a kezünkön is látszik az öregedés, persze, ha hagyjuk! Hasonló az összetétele a testápolóhoz, de az öregedésgátló hatásért jól felturbózták. A Babassau például sokkal hatékonyabb az öregedés ellen mint az E vitamin. A krém hozta a finom illatot, és azt a jó tulajdonságot, hogy azonnal beszívódott, nem hagyott zsíros foltot, bármit megfogtam. Tudom sok nőnek száraz a bőr kezén főleg hideg időben. Szeretnék napközben is ápolni a kezüket, de nem találtak olyan krémet ami gyorsan felszívódik és rögtön tudják folytatni a munkájukat. Nos, nekik feltétlen ajánlom azt a krémet. Fiúk! Jöhet a kézcsók, nem fogjátok megbánni! (Az én krémem rögtön a táskámban landolt, így egész nap tudom használni, ha szükségem van rá.)

foto_4.JPG

Most éppen azon gondolkodom, melyiket családot válasszam? Egyikről sem akarok lemondani! Megtartom mind a kettőt! Fárasztó nap után frissitőként a Bahiai Maracuját, reggelre pedig az illatos Orquideát! Ha így megúnom, majd fordítok a sorrenden! De az is lehetséges, hogy kipróbálom a többi terméket is, és abból is beválasztok még egy párat a saját kollekciómba!

A www.naturavivente.hu  oldalon még nagyon sok természetes alapanyagból készült különleges terméket találtok, érdemes megnézni!

https://www.facebook.com/naturavivente.hu?ref=ts&fref=ts

komment komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása