Beauty, Life & Travel

Miss Balaton 2014 szépségverseny

Mi történik a színfalak mögött

2014. augusztus 15. 18:18 - Horváth_Éva

Sziasztok !

Elnézést kérek, hogy egy picit eltűntem, de az utóbbi hetekben rengeteget dolgoztam. 8 év kihagyás után idén ismét megrendezésre került a Miss Balaton szépségverseny. Én kaptam a megtisztelő feladatot, hogy koordináljam a rendezvényt. Ez annyit jelent, hogy mind a rendezvényszervezőkkel, a médiaügynökséggel és természetesen a lányokkal is tartottam a kapcsolatot, szerveztem a közös munkát. Persze ezen kívül még rengeteg teendő adódik egy szépségverseny körül.

döntö-122.jpg

 

döntö-117.jpgAnnyi biztos, rengeteget dolgoztunk azon, hogy minden tökéletes legyen. Először kiválasztottuk a 100, majd 50, 32 és végül a legszebb 16 lányt, akik megkapták a lehetőséget arra, hogy a megnyerhessék a gyönyörű koronát, illetve a Miss Balaton címet az augusztus 9-i döntőn.

döntö-168.jpg

döntö-199-1.jpgSzerettünk volna egy olyan tiszta versenyt létrehozni, ahol a lányok mindvégig királynőnek érzik magutak. Egy királynőnek fontos feladata a jótékonykodás. Két balatoni alapítvány részesült 1,7-1,7 millió forintos támogatásban. Ez részben a nevezési díjakból gyűlt össze, a másik felét a Miss Balaton szervezői pótolták ki. Idén a Minyata és a Siófoki Állatvédők örülhetnek a támogatásnak.

Sokan nagyon furcsán álltak a nevezési díj kérdéséhez, azt mondták, hogy ez biztos bunda, azért kell ezt az összeget beYizetni. Nem szeretnék semmit bizonygatni, de hosszas egyeztetés személyes találkozó előzte meg az alapítványok kiválasztását és végül a lányok döntötték el, hogy kihez kerüljön ez a szép összeg.

döntö-256.jpg

Érdekes, de számomra (sajnos) nem meglepő véleményeket olvastam a facebookos oldalunk kommentjei között, - miért nem került be xy és helyette miért z.zs van a legszebb 16-ban, xy ronda, az utcán szebbek jönnek velem szembe, bezzeg z.zs a legszebb a világon. Én erre mindig azt mondom: a szépség szubjektív dolog, kinek a pap, kinek a papné, mindenkinek nem lehet megfelelni. Biztos vagyok benne, más zsűritagok másképpen pontozták volna a lányokat. Ugyanez volt jellemző a döntőre is, amikor szintén jöttek az összeesküvés elméletek. A zsűri tagjairól én is csak 2 nappal a döntő előtt értesültem, sőt a lányok sem találkozhattak velük, így semmi kontaktus nem alakulhatott ki ami befolyásolhatta volna a versenyt.

A végeredmény a színpadi benyomás szerint született meg. Én folyamtosan mondtam nekik, hogy a gálára kell öszpontosítaniuk. Eddig 100% -on dolgoztak, de a színpadon 200% -ot kell teljesíteni annak, aki királynő szeretne lenni. Ezek a gyönyörű lányok mindannyian ezért jöttek és mindent meg is tettek a cél érdekében. Remek produkcióval lepték meg a nézőket! A zsűriben ismert emberek ültek: Lilu, Görög Zita, Dobó Kata, vagy a Cosmo főszerkesztője Sabján Johanna, tehát nem szponzorokról beszélünk!

döntö-243.jpg

döntö-253.jpg

20140810balaton-szepe2.jpg

A győztesünk, Miss Balaton: Király Lili lett, 2. helyezett Viczián Lili, 3. helyzett Parragh Blanka lett, a közönségdíjat pedig Horváth Cintia vihette haza. Szívből gratulálok mindenkinek, mind a 16 lánynak! Nagyon keményen dolgoztak, nem számított, ha reggel 5 órakor kezdtük a munkát, és az sem, ha este 10 órakor fejeztük be a koreográfia gyakorlását! (arról nem is szólva, hogy mindig pontosan érkeztek, és a telefonjukat sem használták))

A versenynek vége, de a lányokkal elkezdődik a közös munka. Nem engedjük őket szélnek, hamarosan katalógusokban, újságokban és egyéb helyeken találkozhattok velük! (nem csak az első négy helyzettel)

Én személy szerint nagyon boldog vagyok, hogy egy ilyen csapat részese lehettem és remélem a lányok is így érezték

Már dolgozunk az idei év egyébb eseményein, de erről majd későbbTudom azt, szerintem elsőre egy nagyon színvonalas, tiszta és karítatív versenyt sikerült alkotnunk !

döntö-287.jpg

Hamarosan találkozunk!
Kövessetek minket az Instagram-on és a facebook-on is ! 

http://instagram.com/missbalaton

https://www.facebook.com/missbalaton?ref=ts&fref=ts

Fotók: András M. Náthon 

 

komment komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása